LIFESTYLE NEWS

- lifestyle blog -

Kurtki reklamowe – w jakich firmach się przydadzą?

firmowe kurtki reklamowe

Spis treści

Skorzystanie z kurtek reklamowych może być bardzo dobrym rozwiązaniem dla wielu firm. W jakich z nich najlepiej sprawdzają się takie ubrania reklamowe?

Rodzaje kurtek reklamowych – co wybrać?

Producenci odzieży reklamowej mogą obecnie zaoferować klientom różnorodne kurtki reklamowe, które mogą być dobrane do konkretnych potrzeb i preferencji zamawiających.

Zaliczane są do nich zarówno kurtki reklamowe przeznaczone na okresy przejściowe – wiosnę i jesień, jak i kurtki zimowe, które zapewniają większy komfort termiczny podczas chłodnych dni.

Na okresy przejściowe bardzo dobrze sprawdzają się kurtki reklamowe typu softshell, które wyróżniają się membraną o właściwościach odpornych na wilgoć i wiatr. Dzięki temu są bardzo komfortowe podczas deszczowych i wietrznych dni.

Popularne są również kurtki wiatrówki, które zapewniają podstawową ochronę przed wilgocią i chłodem. Dostępne są również jako kurtki składane do małych rozmiarów, dlatego można umieścić je w kieszeni lub torbie.

Na zimę z kolei chętnie wybierane są zimowe kurtki reklamowe, które mają ciepłe wypełnienie. Dzięki temu nie powodują one dyskomfortu u pracowników wykonujących swoje obowiązki w niskich temperaturach.

W jakich firmach sprawdzą się kurtki reklamowe?

Kurtki reklamowe mogą być przydatne w wielu firmach, zwłaszcza tych, które zatrudniają pracowników wykonujących swoje obowiązki na zewnątrz, w chłodniejszym okresie roku. Kurtki reklamowe mogą sprawdzić się w poniższych firmach:

  • Firmy budowlane

Pracownicy budowlani często spędzają dużo czasu na świeżym powietrzu, a firmowa kurtka z logo może pomóc w promocji firmy, zapewniając jednocześnie ciepło i ochronę przed czynnikami atmosferycznymi dla załogi.

  • Firmy kurierskie i logistyczne

Pracownicy zajmujący się dostawami mogą spędzać dużo czasu na zewnątrz w różnych warunkach pogodowych, właśnie dlatego kurtka może być w tym przypadku praktycznym i skutecznym narzędziem reklamowym.

  • Firmy handlowe

Pracownicy firm handlowych mający kontakt z klientami, na przykład przedstawiciele handlowi albo sprzedawcy, mogą nosić markowe kurtki jako część swojego uniformu, co pozwala promować firmę i tworzy ich spójny wygląd, co przekłada się na lepszy odbiór przez klientów i kontrahentów.

  • Firmy montażowe i instalacyjne

W tych firmach, które wykonują prace u klientów i na zewnątrz, również bardzo pomocne będą kurtki reklamowe. Dzięki nim można zbudować pozytywny wizerunek firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów oraz pozyskać nowych, którzy zapamiętają logo oraz informacje firmowe umieszczone na odzieży promocyjnej.

Powiązane artykuły