Teczki wyposażone w logo firmy mogą być doskonałym wyborem dla firm, które chcą przekazywać dokumenty, ulotki czy foldery klientom. W jaki sposób wybrać odpowiednie teczki? Oto najważniejsze kwestie, które warto wtedy uwzględnić!
Teczki reklamowe – materiał
Warto zdecydować się na teczki wykonane z trwałych materiałów, które wytrzymają codzienne użytkowanie.
Najczęściej producent teczek może zaoferować je w wariantach materiałowych takich jak lity karton, materiały syntetyczne, a nawet materiały ekologiczne pochodzące z recyklingu lub zrównoważone. Dzięki temu teczka będzie prezentowała się atrakcyjnie i będzie mogła zrobić dobre wrażenie.
Teczki reklamowe – pojemność
Trzeba również określić, jaka pojemność teczki jest odpowiednia. Należy zrobić to na podstawie materiałów, które zamierza się do niej dołączyć.
Teczka powinna być wystarczająco pojemna, aby bez problemów pomieścić materiały, które nie będą się z niej wysypywały i nie będą powodowały, że jest zbyt wypukła.
Teczki reklamowe – projekt graficzny
Dla firm polecane są teczki, które umożliwiają personalizację za pomocą logo firmy, kolorów i innego rodzaju elementów.
Warto zdecydować się na takie teczki, których kolorystyka będzie podobna do kolorów firmy, albo można zdecydować się na wykorzystanie teczek o uniwersalnych kolorach, na przykład czarnym, szarym albo granatowym. Trzeba też przemyśleć umieszczenie logo na teczce, upewniając się, że jest dobrze widoczne.
Teczki reklamowe – funkcje
Teczki te mogą być wyposażone w różne rodzaje elementów dodatkowych, na przykład kieszenie, miejsca do przechowywania wizytówek, płyt CD, pamięci USB lub innych małych przedmiotów.
Warto zatem zastanowić się nad tym, jakie funkcje ma pełnić teczka, a producent teczek będzie mógł dostosować je do konkretnych potrzeb.
Teczki reklamowe – sposób zamknięcia
Duże znaczenie ma również sposób zamknięcia teczek, który będzie przekładał się na ich funkcjonalność oraz wygląd.
Teczki mogą nie mieć żadnych zamknięć – są one często używane w przypadku mniejszej liczby dokumentów. Gdy ma być ich więcej lub chce się je dodatkowo zabezpieczyć, dobrym rozwiązaniem może być zakupienie teczek z zamknięciem, na przykład na sznureczek albo gumkę. Również producent teczek może dostarczyć je z zamknięciem magnetycznym.
Teczki reklamowe – ceny
W celu określenia kosztów należy wziąć pod uwagę liczbę potrzebnych teczek, ich rodzaj i swój budżet.
Zamawianie większych nakładów często skutkuje większymi oszczędnościami, dlatego warto zdecydować się na złożenie większego zamówienia.